سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ

اوباما در سخنرانی امروزش درجمع صهیونیستها باردیگر گفت : همه ی گزینه ها روی میز است !!
واقعا موندیم این گزینه های جناب اوباما چیه ؟چندتاست ؟ چه شکلیه؟ میخوام از مسئولین لشکری و کشوری یه خواهش بکنم . جان من یه کاری بکنید این پریزدنت تحریک بشه همه ی گزینه هاشو بشماره . مثلا بگه اگه ملت ایران حضور 64 درصدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند از کدوم گزینه اش استفاده می کنه که دردش کم بشه و جای سیلی سخت مردم رو چهره اش آروم بگیره .
یا اصلا اگه ایرانیها به حرف رهبرشون گوش دادن و اجناس خارجی نخریدند و یاکمتر خریدند که تولیدات داخلی تقویت بشه ،جناب باراک حسین اوباما چه تدبیری می کنه که دوستانش به دستوراتش پشت نکنند ودست از تحریم ایران برندارند و به اوبگویند نمیفهمی برو گاوتو بچرون !
یا حالاکه ماهواره ایرانی قراره یک سالو نیم در فضا عمر داشته باشه و تصاویرش از کیفیت خیلی خوب بهره منده و قابل تجزیه وتحلیل ومیتونه از هر نقطه جهان تصویر برداری کنه ، این صاحب سگ پاکوتاه کاخ سفیدکدام گزینشو آزمایش می کنه .
جان من اصلا یه کاری بکنید همون گزینه آخری رو که همیشه با لشکر کشی و اعزام ناوهای غول پیکرش همراهه استفاده کنه تا این جوونای ماجراجو ودین دار و وطن دوست ایرانی هم یه ناز شصتی به این درازه بیقواره نشون بدن که ایران افغانستانو عراق وسومالی نیست که بتونه اشغال کنه وشبانه اونم دزدکی وارد بشه و از نظامیهاش سان ببینه چون اگه جرات کنه و از اون گزینه خوبش استفاده کنه باید اول برای خودش وسگش یه قبر توی کاخ سفید حفر کنه تا شاید در امان خاک باشه .
البته
میتونه فعلا نقاشی گزینه هاشو بکشه ، واگه استعدادش خوب باشه اونو رنگ کنه ...
خیلی خنده‌دار

 

 

 

                                                             میزهای تحریر دونفره  فانتزی برای کودکان

 

 


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 7:0 صبح ] [ کمیل ]

انتخابات

سرفراز باشی میهن من .
خبرها حاکی از حضور پرشور مردم مشهد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشد . تاجایی که هم اکنون استاندار محترم مشهد در ابلاغیه ای اعلام نمودند تا آخرین نفری که در محل شعبه های اخذ رای حضور دارند رای شان دریافت شود و به ادارات دولتی ابلاغ نمودندکه فردا را برای کارکنانی که درحوزه های انتخابیه مامور بودنددورکاری محسوب نمایند . حضور مردم به حدی زیاد است که صفهای طویلی در مقابل شعب ایجاد شده است و احتمال به درازاکشیدن رای گیری تا ساعت 23 نیز می باشد .براساس گفته های ناظران صندوقها با توجه شواهد حضور مردم مشهد به 70درصد خواهد رسید
.


[ جمعه 90/12/12 ] [ 9:0 عصر ] [ کمیل ]

شمار کشته شدگان چهارمین روز تظاهرات مردم افغانستان در شهرهای مختلف در اعتراض به هتک حرمت نظامیان آمریکایی نسبت به قرآن شریف با کشته شدن 9 نفر دیگر به 20 نفر رسید .
علمای افغانستان اعلام کرده اند کسانی که در این تظاهرات کشته شده اند شهدای راه قرآن هستند .
هرچند که کاخ سفید رسما عذرخواهی کرده و اهانت صورت گرفته را یک اشتباه خواندند اما نباید از مکر آنها غافل بود زیرا غربی ها هراز چندگاهی با این اقدامات درصد حساسیت مسلمانان را اندازه گیری نموده تا با سناریو های دیگر اقدامات خود را ادامه دهند . در این خصوص از غیرت و حمیت مردم افغان نیز که با هوشیاری و تقدیم شهدایی دست به تظاهرات گسترده در شهرهای کابل ، هرات ، پروان ، جلال آباد و ... زندن نیز قابل ستایش است . هرچند که از مسلمانان سایر کشورهای اسلامی نیز انتظار می رود انزجار خود را از هتک حرمت نسبت به قرآن شریف اعلام نمایند .

 




[ شنبه 90/12/6 ] [ 1:0 صبح ] [ کمیل ]

 

«من به طور جد از همه‌ى کسانى که نسبت به نامزدهاى مختلف علاقه‌مندى‌اى دارند، درخواست می‌کنم، اصرار می‌کنم که این علاقه‌مندى خودتان را از راه تخریب دیگران، اهانت به دیگران، متهم کردن دیگران نشان ندهید. هرچه می‌خواهید، از نامزد مورد علاقه‌ى خودتان تمجید کنید، تعریف کنید؛ اما دیگران را تخریب نکنید. این علامت بدى است...»

[ جمعه 90/12/5 ] [ 1:0 عصر ] [ کمیل ]
ســـــــلام......
نمیدانم چرا رفتی 


نمیدانم چرا !!! شاید خطا کردم

و تو ... بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی
نمیدانم کجا؟! تا کی؟! برای چه؟!
ولی رفتی ...

بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید
و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد
و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه برمی داشت ،
تمام بالهایش غرق در اندوه غربت شد

و بعد از رفتن تو آسمان چشمهایم خیس باران بود
و بعد از رفتن تو تمام هستی ام از دست خواهد رفت
و من بی تو هزاران بار در لحظه خواهم مرد

و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد
میدانم تو نام مرا از یاد خواهی برد

هنوز آشفته چشمان زیبای توام ... برگرد!
ببین که سرنوشت من چه خواهد شد
و بعد از این همه طوفان و وهم و پرسش و تردید
کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت:
تو هم در پاسخ این بی وفاییها بگو در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم

و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید
کنار انتظاری که بدون پاسخ و سردست
و من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل
میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر نمیدانم چرا !!!
شاید به رسم عادت\\\\\" پروانگی مان \\\\\"
برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم.


[ پنج شنبه 90/12/4 ] [ 1:0 عصر ] [ کمیل ]

براساس اعلام سران ناتو و افغان،نیرو‌های امریکایی روز دوشنبه (1 اسفند) در پایگاه بگرام قرآن کریم و برخی از کتب مذهبی را آتش زدند.

به گزارش مهر به نقل از الیوم السابع، حزب الله لبنان دربیانیه ای توهین به مقدسات اسلامی درافغانستان وهتک حرمت قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: در جنایتی جدید که آمریکا و دشمن صهیونیست در ورای آن قرار دارند به مقدسات اسلامی و احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان توهین شده است و نیروهای اشغالگر خارجی در افغانستان در پایگاه هوایی بگرام نسخه هایی از قرآن کریم را سوزاندند.

در بخش دیگر بیانیه با اعلام اینکه چنین اقدامات جنایتکارانه بر خلاف تمامی اصول، اخلاق و ادیان است از ملت های مسلمان و آزاده خواست که مراتب اعتراض خود را نسبت به این اقدام شنیع و تحریک آمیز ابراز و تمامی تلاش ها برای توهین به مقدسات اسلامی یا مسیحی را محکوم کنند.


گفتنی است هتک حرمت نظامیان آمریکایی به قرآن کریم در افغانستان و خشم هزاران شهروند افغانی به این مسئله لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا را به عذرخواهی رسمی از مردم افغانستان واداشت.


[ چهارشنبه 90/12/3 ] [ 11:0 عصر ] [ کمیل ]

انشاءالله انتخابات مجلس نهم پرشور، با احساس، با بصیرت و با حضور فراوان مردم انجام خواهد گرفت تا به توفیق الهی مجلس خوبی نصیب مردم بشود.


[ شنبه 90/11/29 ] [ 11:0 عصر ] [ کمیل ]

یک روز آموزگار از دانش آموزانی که در کلاس بودند پرسید آیا می توانید راهی غیر تکراری برای ابراز عشق ، بیان کنید؟

برخی از دانش آموزان گفتند با بخشیدن عشقشان را معنا می کنند. برخی «دادن گل و هدیه» و «حرف های دلنشین» را راه بیان عشق عنوان کردند. شماری دیگر هم گفتند «با هم بودن در تحمل رنجها و لذت بردن از خوشبختی» را راه بیان عشق می دانند.

در آن بین ، پسری برخاست و پیش از این که شیوه دلخواه خود را برای ابراز عشق بیان کند،

داستان کوتاهی تعریف کرد:

یک روز زن و شوهر جوانی که هر دو زیست شناس بودند طبق معمول برای تحقیق به جنگل رفتند. آنان وقتی به بالای تپّه رسیدند درجا میخکوب شدند. یک قلاده ببر بزرگ، جلوی زن و شوهر ایستاده و به آنان خیره شده بود. شوهر، تفنگ شکاری به همراه نداشت و دیگر راهی برای فرار نبود. رنگ صورت زن و شوهر پریده بود و در مقابل ببر، جرات کوچک ترین حرکتی نداشتند. ببر، آرام به طرف آنان حرکت کرد. همان لحظه، مرد زیست شناس فریاد زنان فرار کرد و همسرش را تنها گذاشت. بلافاصله ببر به سمت شوهر دوید و چند دقیقه بعد ضجه های مرد جوان به گوش زن رسید. ببر رفت و زن زنده ماند.

داستان به اینجا که رسید دانش آموزان شروع کردند به محکوم کردن آن مرد. راوی اما پرسید : آیا می انید آن مرد در لحظه های آخر زندگی اش چه فریاد می زد؟

بچه ها حدس زدند حتما از همسرش معذرت خواسته که او را تنها گذاشته است! راوی جواب داد: نه، آخرین حرف مرد این بود که «عزیزم ، تو بهترین مونسم بودی.از پسرمان خوب مواظبت کن و به او بگو پدرت همیشه عاشقت بود.››

قطره های بلورین اشک، صورت راوی را خیس کرده بود که ادامه داد: همه زیست شناسان می دانند ببر فقط به کسی حمله می کند که حرکتی انجام می دهد و یا فرار می کند. پدر من در آن لحظه وحشتناک ، با فدا کردن جانش پیش مرگ مادرم شد و او را نجات داد. این صادقانه ترین و بی ریاترین ترین راه پدرم برای بیان عشق خود به مادرم و من بود.


[ جمعه 90/11/28 ] [ 11:0 عصر ] [ کمیل ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 50248