سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ

 

آنچه که در این چند روز از مقاومت مردم غزه دیدیم به راستی یک حماسه زیبا بوده، حماسه ای که صهیونیست ها را دچار شوک کرد.

 

شاید صهیونیست ها در ابتدا به خیال خود تصور میکردند با محاسره چند ساله غزه قدرت نظامی حماس را ازبین برده اما آنچه که در این روزها شاهد آن بودیم سلابت و قدرت مقاومت بوده است،برای اولین بار در طول سی چند سال اخیر تلاویو آماج موشک قرا گرفت و برای اولین بار هواپیماهای صهیونیست ها توسط مدافعان غزه ساقد شد.البته این تمام ماجرا نیست،مقاوت قول داده است سوپرایزهای بهتری را برای رژیم اسرائیل دارد.

رژیم صهیونیستی که حال دچار سردرگمی به سر می برد و مانده است که نیروی زمینی را وارد میدان کند یا خیر ؟ عاجزانه از دولتهای غربی و عربی می خواهند تا آتش بس در سرزمین های اشغالی را برپا کنند.

اما اینبار برخلاف جنگ های گذشته حماس اعلام کرده هیچ آتش بسی را نمیپذیرد مگر اینکه محاصره غزه پایان یابد و رژیم صهیونیستی قول دهد دیگر به غزه حمله نخواهد کرد.

شاید مهمترین سوالی که این روزها ساکنین سرزمین های اشغالی از خود میپرسند این باشد،زمانی که گنبد آهنین نمیتواند جلوی راکدهای مقاومت غزه را بگیرد چطور میتواند جلوی موشک های ایران را بگیرد؟


[ یکشنبه 91/8/28 ] [ 10:0 عصر ] [ کمیل ]

چه کسی گفته گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست.

دل ربودن ارزان.

دل شکستن ارزان.

دوستی ارزان.

دشمنیها ارزان ُ چه شرافت ارزان.

تن عریان ارزان.

آبرو قیمت یک تکه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر

قیمت عشق چه قدر کم شده است!

کمتر از آب روان!

و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان...


[ سه شنبه 91/8/23 ] [ 1:53 عصر ] [ کمیل ]

به پرچم ایران در ویتنام دقت کنید

در سفر محمود احمدی نژاد به ویتنام و دیدار با مقامات این کشور، در پرچم مورد استفاده برای ایران، به جای کلمات الله اکبر در حاشیه دو رنگ سبز و قرمز در بالا و پایین، نقاشی های بی معنی به چشم می خورد.


[ دوشنبه 91/8/22 ] [ 11:0 عصر ] [ کمیل ]

اینجا ایران است...


حاکمش نائب امام زمانست...


و پاکترین رهبر جهان است..

قدرت جوانانش کابوس اهریمانست...


اینجا کمی اجناس گران است...

چونکه تحریم دشمنانست...

وبی فکری مسولان است...

اما ایرانی صبور وقهرمانست...


هدف ما از زندگی نان نیست...

حفظ ایمانست ...



زندگی همیشه امتحانست...

کسی قبولست...

که در خط شهیدان است...

پیروی از ولایت وصیت آنان است...

اینجا ایران است...

......................................................

ما کمتر از مسلمان اول اسلام نیستیم آنها که برای حفظ دینشان

3سال در شعب ابی طالب با روزی یک خرما...


[ چهارشنبه 91/8/17 ] [ 4:41 عصر ] [ کمیل ]

شهر «کومله» در استان گیلان کوچه بن‌بستی کم‌نظیر دارد که طول آن کمتر از 30 متر است اما در همین مساحت کم شش منزل با 9 شهید وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واقع تمام خانه‌های این بن بست در دل خود شهدایی پرورش داده‌اند که هر کدامشان آغازگر بسیاری از حرکت‌ها در زمان خود بودند.

در ابتدای این بن بست خانه شهید «محمد نیکنام» قرار دارد. در خانه دوم زادگاه شهید «ایرج صیقلی»‌ را می‌بینیم. خانه سوم متعلق به دو برادر شهید و فرهنگی به نام‌های «ناصر و محمود نیکنام» است که هر دوی آنها در «عملیات کربلای2» به شهادت رسیده‌اند.

خانه چهارم مربوط به شهید «حسینعلی نیکنام» است که در سال 1365 و زمانی که به عنوان مربی تاکتیکی در پادگان منجیل مشغول خدمت بود برای نجات دیگران، خود را بر روی «نارنجک» در حال انفجار انداخت.

خانه پنجم محل تولد و پرورش یکی از کم سن و سال‌ترین شهدای شهرمان است. شهید «قاسم اصغری» در حالی که 15 سال بیشتر نداشت در «عملیات کربلای 5 » در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید به گفته یکی از همرزمان شهید، قاسم در این عملیات «آر.پی‌. جی» زن بود و با این سن کم خودش بیش از 30 بار (بیش از حد استاندارد) با آر.پی. جی شلیک کرد که موجب حیرت و تعجب سایر همرزمانش شد.

و سرانجام در خانه ششم، سه شهید برادر به نام‌های «محمد، غلامرضا و فریدون صیقلی» پرورش یافتند که با توجه به بیشترین تعداد شهید، این بن بست آسمانی به نام شهید صیقلی‌ها نام گرفته است.


[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 9:0 عصر ] [ کمیل ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران :

امام خمینی(ره)بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در برابر تخلفات و انحرافات خویشاوندان خود قاطع بودند و هیچ‌گاه به دلیل خویشاوندی از خطا و ناصوابی چشم‌پوشی نکردند.

حجت الاسلام سید حمید روحانی در خاطره‌ای از امام (ره) نقل می‌کند که "در سال 59 آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود (فرزند آقا مصطفی) می‌رود در مشهد به نفع بنی صدر سخنرانی می‌کند. مردم به او حمله می‌آورند. می‌خواستند سید حسین خمینی را بزنند و ایشان که مسلح بوده، سلاح کمری داشته، دست به سلاح کمری‌اش می‌برد، بچه‌های کمیته جلوی او را می‌گیرند و از همانجا مسئولین کمیته تماس می‌گیرند با دفتر امام. پیغام به امام داده می‌شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده، مردم به او هجوم آوردند، دست به اسلحه برده، ما چه کار کنیم؟ امام به مرحوم آیت الله اشراقی می‌فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند."

امام (ره) آنجا که نوه خود را در مقابل نظام اسلامی دیدند، دستور به دستگیری وی دادند و حتی با صراحت فرمودند که اگر مقاومت کرد، او را با تیر بزنید! این برخورد قاطع امام خمینی(ره) در مقابل معاندان نظام اسلامی، همواره سرمشق مسئولان و مقامات کشور قرار گرفته است، تا جایی که در سال‌های اول انقلاب برخی از بزرگان نظام، خود فرزندان ناخلف خود را به دستگاه قضایی و اجرای عدالت سپردند و همچون آیت الله جنتی از دستگیری فرزندان مخالف و مجرم‌شان، روزه شکر به جا آوردند.

تاریخ انقلاب اسلامی نشان از آن دارد که اجرای عدالت برای همه، همواره آرمان و ارزش راستین نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
در جدول زیر می‌توانید نام برخی از فرزندان مسئولان نظام را که به اتهاماتی مورد پیگرد دستگاه قضایی قرار گرفته‌اند، ببینید. برخی از این افراد در دستگاه قضایی تبرئه شدند و برخی دیگر مجرم شناخته شدند و در راستای اجرای عدالت مورد مجازات قرار گرفته‌اند.

تاریخ

فرد

اتهام

منبع

1358

مجتبی طالقانی
فرزند آیت الله طالقانی

ارتباط با مارکسیست‌ها

روزنامه اطلاعات

1358

رشید حسنی
آیت الله حسنی

همکاری با گروه‌های ضد انقلاب

روزنامه کیهان

1358

محمد منتظری

فرزند آیت الله منتظری

همکاری با جنبش‌های رهایی‌بخش جهانی/ آزاد شد

محمد منتظری در انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

روزنامه کیهان

58/7/12

1360

وحید لاهوتی
فرزند حسن لاهوتی اشکوری

همکاری با منافقین

رجانیوز

1360

پسران آیت الله گیلانی

همکاری با منافقین

روزنامه کیهان

1360

محمدحسین جنتی
فرزند آیت الله جنتی

همکاری با منافقین

روزنامه کیهان

1360

فرزندان آیت الله گل‌زاده غفوری

همکاری با گروه‌های ضد انقلاب

پایگاه اطلاع‌رسانی قربانیان ترور

1360

فرزند آیت الله مشکینی

همکاری با گروه‌های ضد انقلاب

روزنامه کیهان

1388

حسن یونسی
فرزند علی یونسی/ وزیر اطلاعات خاتمی

وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88

آفتاب

1388

علیرضا بهشتی
فرزند آیت الله بهشتی

وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88

تابناک

1389

حسن لاهوتی
فرزند فائزه هاشمی رفسنجانی

ارتکاب برخی جرائم امنیتی در فرودگاه امام خمینی (ره)

سایت فردا

1389

مهدی خزعلی
فرزند آیت الله خزعلی

تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب و همچنین تشویش اذهان عمومی

روزنامه کیهان

1390

محمدطاهر(شجاع الدین) حائری شیرازی
فرزند آیت الله حائری شیرازی

اتهامات اقتصادی
دادگاه محمدطاهر حائری شیرازی را تبرئه کرد.

افکارنیوز

شیرازنا

1391

حسن معادیخواه
فرزند حجت الاسلام عبدالمجید معادیخواه/ وزیر ارشاد دولت شهید رجایی

وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88

رجانیوز

1391

فائزه و مهدی هاشمی
فرزندان هاشمی رفسنجانی

فعالیت های تبلیغی علیه نظام در وقایع پس از انتخابات 88

فارس


[ سه شنبه 91/7/11 ] [ 8:0 صبح ] [ کمیل ]

فراخوانی در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است که استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب را درتمامی کشورهای اسلامی به مدت دو روز منع می کند.

توهین به شخصیت والا پیامبر، رسول گرامی اسلام (ص) به همان اندازه که تهیه کنندگان، کارگردان و حامیان فیلم موهن را منفور جهانیان کرد، شرکت آمریکایی "گوگل" را نیز به همان میزان بدنام نمود.

این غول اینترنتی اولین بار نیست که دردسرساز می شود؛ از حذف نام "خلیج همیشه فارس" از گوگل مپ، و تحریم کاربران ایرانی گرفته تا تزئین لوگوی گوگل با نماد صهیونیسم، و جاسوسی برای شبکه های اطلاعاتی صهیونیستی–آمریکایی.

در پی پخش فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اعظم (ص) در یوتیوب که سرویسی از خدمات گوگل محسوب می شود، جهان اسلام و سایر ادیان سخت به خشم آمده اند. موج محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام تمام جهان را فرا گرفت؛ اما شرکت گوگل به بهانه آزادی بیان اعلام کرد حاضر به حذف این فیلم از یوتیوب نیست.

"مارتین جوزنبولت" مدیر گوگل اعلام کرد که انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله (ص) را در یوتیوب متوقف نمی کند زیرا این اقدام با آزادی اندیشه منافاتی ندارد!

در پی بی اعتنایی "گوگل" به درخواست مسلمانان و کشورها و مشارکت در توهین به مقدس ترین ارزش مسلمانان، امروز فراخوانی در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است که استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشورهای اسلامی به مدت دو روز منع می کند.

روز دوشنبه و سه شنبه (24 و 25 سپتامبر) روز منع استفاده از این دو سرویس دهنده اینترنتی است و طبق برآوردها انتظار می رود بر اثر این ابتکار بجا، ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به 210 میلیون دلار برسد.

جام نیوز نیز همراه و همصدا با این فراخوان ارزشی، از عموم مخاطبان مؤمن و ارزشمدار خود دعوت می کند که به تحریم یادشده بپیوندند.


[ یکشنبه 91/7/2 ] [ 8:0 عصر ] [ کمیل ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 50244