سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ

براساس اعلام سران ناتو و افغان،نیرو‌های امریکایی روز دوشنبه (1 اسفند) در پایگاه بگرام قرآن کریم و برخی از کتب مذهبی را آتش زدند.

به گزارش مهر به نقل از الیوم السابع، حزب الله لبنان دربیانیه ای توهین به مقدسات اسلامی درافغانستان وهتک حرمت قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: در جنایتی جدید که آمریکا و دشمن صهیونیست در ورای آن قرار دارند به مقدسات اسلامی و احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان توهین شده است و نیروهای اشغالگر خارجی در افغانستان در پایگاه هوایی بگرام نسخه هایی از قرآن کریم را سوزاندند.

در بخش دیگر بیانیه با اعلام اینکه چنین اقدامات جنایتکارانه بر خلاف تمامی اصول، اخلاق و ادیان است از ملت های مسلمان و آزاده خواست که مراتب اعتراض خود را نسبت به این اقدام شنیع و تحریک آمیز ابراز و تمامی تلاش ها برای توهین به مقدسات اسلامی یا مسیحی را محکوم کنند.


گفتنی است هتک حرمت نظامیان آمریکایی به قرآن کریم در افغانستان و خشم هزاران شهروند افغانی به این مسئله لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا را به عذرخواهی رسمی از مردم افغانستان واداشت.


[ چهارشنبه 90/12/3 ] [ 11:0 عصر ] [ کمیل ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 50325