سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ

گویا کابوس آمریکایی ها از ایران پایانی ندارد و هر روز منتظر خبری هستند که آن ها را شوکه کند. خبری مثل بدست گرفت فرمان RQ170 بدست نیروهای پدافند هوایی ایران و حال خبری دیگر از همان دست و آن خبر شکار Scan Eagle پهباد آمریکایی که راهی ایران شده بود تا به جمع آوری اطلاعات از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دست بزند و حال در دست نیروهای دریایی سپاه است.

 

اگر دیروز دولت مردان آمریکایی به راحتی پشت تریبون های خود حاضر میشدند و مدعی آن بودن که RQ170 به دلیل نقص فنی سقوط کرده است و باراک اوباما عاجزانه درخواست بازپسگیری آن را داشت، امروز باور این ژست رسانه ای غیر ممکن است و به خوبی گواه آن شد که ایران علارقم تمام تبلیغات نه تنها از تکنولوژی شناسایی اینگونه پرنده ها برخوردار است بلکه از تکنولوژی نفوذ و از آن مهم تر هدایت این گونه پهپادها را نیز دارد.

مهم ترین عنصر در شکار این پهپادها را میتوان رادارهای قدرتمند ایرانی در رصد لحظه ای تحرکات و اقدامات نیروهای فرامنطقه‌ای و آمریکایی در منطقه خلیج فارس دانست و همین دست برتر ایران در جنگ الکترونیک باعث آن شده است که پیش از پیش آمریکایی ها در نقطه ضعف قرار گیرند،ضعفی که باعث نمایان شدن دست برتر ایران در منطقه و جهان شده است.

حال سوال این است آیا آمریکا بار دیگر اقدام به اعزام اینگونه پرنده ها به ایران خواهد کرد یا خیر؟

 

[ جمعه 91/9/17 ] [ 4:0 عصر ] [ کمیل ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 50243