سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ

دستهای پنهان فیلم تلویزیونی است که  از شبکه تهران پخش شد.داستان سریال در باره فساداخلاقی نمایندگان مجلس انگلیس در زندگی خصوصی وشغلی آنهاست،زنی به نام سونیا بیکرکه ارتباط نزدیکی با یکی از نمایندگان دارد بنا به دلایل نامعلومی کشته می شود،در همان روز پسر 15 ساله سیاه پوستی که بکار کیف قابی مشغول است،نیز به علت نامعلومی مورد تعقیب قرار می گیردوکشته می شودو……

 

این فیلم که ساخت انگلیس است در اولین قسمت خود از رابطه پنهان نماینده مجلس انگلیس با یکی از همکاران زن خود را به نمایش در میاورد.در قسمتی از فیلم زمانی که نماینده مجلس با دوست خود که یک خبرنگار روزنامه است در حال صحبت و مشورت است تا چطور از دست خبرنگارها فرار کند، دیالوگ معنا داری را به کار میبرد که عمق فاجعه این فیلم را نشان میدهد.

من از این رابطه پنهان ناراحت نیستم و هیج عذاب وجدانی ندارم،او در ادامه عنوان میکند که نگرانی اصلی او بیشتر به خاطر خطر افشا این رابطه هستش.

در شرایطی که هر روز صحبت از به نمایش در آمدن این گونه مسائل در شبکه های ماهواره ای است،نمایش اینگونه فیلم ها در رسانه ملی بدون اینکه درجه سنی برای نمایش آن درج گردد(سریالها در 2 ساعت 23:00 و تکرار درروز دیگر ساعت 19:00 پخش میگردد) بحث برانگیز است،هرچند صدا و سیما به خوبی نشان داده که مدیران آن بویی از حرفه ای گری و دانش رسانه ای و مخاطب شناسی نبرده اند.

هرچند حتما آقایان نشسته اند و گفتند چطور میشود فساد را در دولت مردان غربی نشان دهیم خوب است آن را اینگونه به شکل سریال از زبان خود فیلم سازان غربی نشان دهیم تا شاید به هدف خود برسند.

 

[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 11:0 عصر ] [ کمیل ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 50245