سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ

ولیعهدی که آرزوی پادشاهی را به گور برد

 

هنوز 8 ماه از مرگ "سلطان بن عبد العزیز"، ولی عهد سابق عربستان سعودی نگذشته که "نایف بن عبدالعزیز" یکی از 7 عضو باقی مانده از خانواده سدیری نیز از دنیا رفت و رویای وی برای رسیدن به قدرت محقق نشد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، نایف بن عبدالعزیز دومین ولی‌عهد عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی و وزیر کشور عربستان سعودی امروز در ژنو مُرد.

بنابراین نایف دومین ولی‌عهد برادر بزرگ خود است که طی 8 ماه گذشته قدرت را زودتر از شاه سعودی ترک کرد.

نایف بن عبدالعزیز 79 ساله برادر ملک عبدالله اکتبر گذشته در پی مرگ دیگر برادر خود سلطان بن عبدالعزیز در آمریکا ولی‌عهد برادر بزرگ‌تر خود شد.

وحالا

 

شاه سعودی هم به" آی.سی.یو" منتقل شد.

منابع خبری گزارش دادند که پادشاه 89 ساله سعودی پس از انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.
به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه پرس تی وی خبر داد که ملک عبدالله بن عبدالعزیز یک روز پس از تدفین برادرش به "آی سی یو" منتقل شده است.

ملک عبدالله پادشاه عربستان که دیروز در مراسم تدوین ولی‌عهد حضور یافته بود چندان حال خوشی نداشت.
تصاویری که از شبکه‌های تلویزنی از وی پخش شد، نشان دهنده این بود که وی نیز وضعیت چندان مساعدی ندارد و درحالی که روی صندلی نشسته بود بدون حرکت تنها نظاره گر تشییع دومین ولی‌عهدش بود. وی حتی به نظر می رسید افرادی را که از نزدیک با وی سلام و احوال پرسی می کردند، نمی‌شناسد.
پیش از این برخی منابع خبری گزارش داده بودند که "عبد الله بن عبد العزیز"، پادشاه عربستان به بیماری آلزایمر دچار شده، به گونه‌ای که اصلا نمی‌داند در اطرافش چه می‌گذرد.


[ سه شنبه 91/3/30 ] [ 9:0 عصر ] [ کمیل ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 50365