سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی امید
 
قالب وبلاگ
شهروندان شهر استانبول ترکیه جنایت نیروهای آل سعود و آل خلیفه علیه ملت بی دفاع بحرین را محکوم کردند.

به گزارش رحماء شهروندان ترکیه در شهر استانبول با صدای بلند از ملت بحرین حمایت و سرکوب و شکنجه این ملت را محکوم کردند. این تظاهرات را شماری از گروه های جامعه مدنی وابسته به طایفه جعفری برنامه ریزی کردند. تظاهرکنندگان در یکی از خیابان های اصلی استانبول تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی رنج و آلام ملت بحرین را نشان دادند. تظاهرکنندگان همچنین پرچم حزب الله و تصاویر آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را در دست داشتند. تظاهرکنندگان شعارهایی علیه دخالت های عربستان سعودی در بحرین سر دادند.

ضیاء یلماز رئیس کمیته برگزار کننده این تظاهرات گفت: ملت بحرین با ظلم دوجانبه نیروهای آل خلیفه و آل سعود روبرو است که شدیدترین نوع شکنجه را علیه غیرنظامیان بحرینی اعمال می کنند.

یک تظاهرکننده افزود: می خواهیم صدای خود را به کسانی که نمی خواهند حرف حق را بشنوند برسانیم و بگوییم" کشتار مسلمانان بیگناه در بحرین کافی است".

یکی از زنان تظاهرکننده تصریح کرد: من یک زن مسلمان ترکیه هستیم از همه می خواهیم برای توقف خونریزی در بحرین دخالت کنند چرا که ملت بحرین مانند ما مسلمان هستند.

تظاهرکننده زن دیگر گفت: ما به خواهران خود در بحرین می گوییم که از شما حمایت می کنیم و شما را در رویارویی با ستمگران تنها نمی گذاریم.

خبرنگار این شبکه افزود: تظاهرکنندگان در برابر کنسولگری عربستان سعودی در استانبول که تحت نظارت شدید امنیتی قرار داشت، خواهان عقب نشینی فوری نیروهای سپر جزیره از بحرین شدند. این تظاهرات فریادی علیه سکوت رسانه ها و معیارهای دوگانه کشورهای غربی درباره اوضاع بحرین بوده است.

یک شهروند ترک گفت: در بحرین، اداهای دروغین حامیان حقوق بشر و دموکراسی روشن شد. کشتار بیگناهان در بحرین برای این مدعیان مساله طبیعی است و حتی آن را محکوم نیز نمی کنند.

شهروند دیگر افزود: همه رسانه هایی را که با سکوت و سانسور در کشتار ملت بحرین مشارکت دارند، محکوم می کنیم و از دولت ترکیه می خواهیم اقداماتی را درباره بحرین اتخاذ کند.


[ چهارشنبه 91/3/3 ] [ 6:0 عصر ] [ کمیل ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

باز غبار غم برجان اندوهناکم نشسته باز ابرهای اندوه آسمان دلم را پوشانده و می فشارد گلویم را بغض فروخورده ام دلتنگم دلتنگ روزمرگی ، دلتنگ بیهودگی؛ چند روزی است که ای که به داغ عشق تو عالمی پر غوغا شده صبا دست خالی است... ای که به ناز حسنت دست خوبان همه ترنج گشته از بهر ما گوشه نشینان و سوته دلان پیرهنی ، عطری ، وعده ی دیداری بفرست تا باز شود دیده دنیا بینمان ورنه به حتم زاین دلتنگی جانکاه امید رها ئی نمی رود
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 50366